ブログのタイトルは、スペイン語で"笑う門には福来る”という意味です。
日々の生活でも、本当にその通りだな、と思うことがよくあります。 
少しでも笑ってもらえるような、ちょっとした出来事や出会いを、このブログでご紹介したいと思います♪
Blog to share pleasure of meeting interesting people and discovering something fun in daily life!

Sunday, October 17, 2021

🐈 Cats 2 🐈

 

先日、猫カフェに行ってしまいました。

うちの猫に内緒で。。。^^;!?

社会勉強です🐈


可愛い猫たちがゆっくり過ごす空間に

人間たちもゆっくりしていました。


猫カフェ」という場所は、

猫の性質ならではの

実現可能なコンセプトであるのだと実感しました。


猫は知らない人間が来ても大した反応をせず

たまに近寄ってきたりします。

穏やかで可愛い猫たちばかりでした。

特に自分だけの家とか飼い主というのは

ないのかもしれませんが、

みんな平和に幸せに生活していればいいな、と

思いました。






でもやはりうちの猫さまが一番かな〜😄




1 comment:

  1. Thank you so much for your comment-^^!

    Oh~~ y, yes... it was like a husband going to a hostess bar, or a wife going to a host club behind each spouse ^^;!?!
    Well you can also call it as as "social experience" ? haha~~
    The atmosphere was a kind of unique... people were just sitting there and cats were walking around or just sitting/sleeping.

    Yes it was a fun time, but somehow I was kind o thinking of Silk all the time, wondering what if she would notice this.. ^^;.

    ReplyDelete