ブログのタイトルは、スペイン語で"笑う門には福来る”という意味です。
日々の生活でも、本当にその通りだな、と思うことがよくあります。 
少しでも笑ってもらえるような、ちょっとした出来事や出会いを、このブログでご紹介したいと思います♪
Blog to share pleasure of meeting interesting people and discovering something fun in daily life!

Sunday, October 3, 2021

☆ Diary ☆

 2021年10月が始まりました!

気づけば、今年もあと3ヶ月です。


3ヶ月の目標を立ててみようと思います✨

そして、そのために、1ヶ月の目標。

更に、1週間の目標。

そして1日の目標。

毎日が積み重なって、進化していけるよう、

頑張ろうと思います😊



そして早速来年のダイアリーも買ってみました!

姉に勧められて、ここ数年使っている手帳ですが、

来年は私がとても好きな色です🌟 




1 comment:

  1. Thank you so much for your comment^^!

    I think some people like you do not have to use a diary because all the important matters are in your brain!

    I also struggle achieving my goals, so that one day I thought I should make at least one or two very easy ones which are certainly achievable..! Accumulation of them and small efforts day by day will hopefully get us to somewhere much higher...!

    ReplyDelete