ブログのタイトルは、スペイン語で"笑う門には福来る”という意味です。
日々の生活でも、本当にその通りだな、と思うことがよくあります。 
少しでも笑ってもらえるような、ちょっとした出来事や出会いを、このブログでご紹介したいと思います♪
Blog to share pleasure of meeting interesting people and discovering something fun in daily life!

Wednesday, January 3, 2018

⭐︎Happy New Year⭐︎

新しい一年が始まりました⭐︎
大きなスーパームーンを見ながら^^

The new year has started! 
A huge supermoon was so beautiful in the sky.

思い返せばいろいろあった去年は、
手術から始まり
長年勤めた会社を辞めて
フリーランスとして活動を開始することができました。

Looking back the last year, 
it started with a surgery, resignation from the company,
and commencement of activities as a  freelancer⭐︎

フリーランスの仕事がどんなものかだんだんわかってきて、
新しい出会いもありました。

I gained more understanding of a life of a freelancer 
and I met great new people too. 

本を書いたり
ラジオに出たり。。。と
初めてのことに恵まれた一年でした。

I had very valuable opportunities to write a book,
took part in a radio program, etc, etc...

今年はどうかな〜・・・⭐︎

Wonder what will happen this year.. ^^!

今年は、私が何よりも大切にしている"自由”を
もっと自分らしく操ることができるよう
創意工夫もしながら、努力を重ねていきたいと思っています!


This year, I really want to cherish "freedom" that I care most in my life 
so I should think "out-of-box" and work hard every day...! 

今年もどうぞよろしくお願いいたします^^


今年の干支ネイルは犬の足跡!
ゴールドです⭐︎



No comments:

Post a Comment