ブログのタイトルは、スペイン語で"笑う門には福来る”という意味です。
日々の生活でも、本当にその通りだな、と思うことがよくあります。 
少しでも笑ってもらえるような、ちょっとした出来事や出会いを、このブログでご紹介したいと思います♪
Blog to share pleasure of meeting interesting people and discovering something fun in daily life!

Saturday, June 9, 2012

☆Café Rousillon☆


パリの街角。

At the corner in Paris, stands a restaurant that I loved to go
for breakfast to dinner.

Había un restaurante muy bueno que me gustó mucho
en la esquina en centro de ciudad Paris.


朝のカフェタイムから、ディナーまで、
あっという間にお気に入りになったレストランです❤

☆Café Rousillon☆

コーヒーとクロワッサンの朝食にハマってました^^。
朝は常連さんのようなおばあさんがいました☆

We were so into breakfast with coffee and croissant❤.
Seems like the old lady was a regular customer in the morning.




夜は甘いホットワインで温まりました❤

And, the hot wine warmed me up one night...♪

サラダも相当美味しかったです♪
スプーンの刺さり方が日本ではなかなか見れないような
スタイルでした^^;。

The salad was also so delicious as well
with the unique way of a spoon stuck in avocado...^^; 

そしてめちゃくちゃ美味しかった
エビのリゾット❤❤❤

And, the shrimp risotto tasted wonderful~~~❤


次回また行けたら
同じメニューを頼んでしまうかも~~

When I have chance to go there again
I may just pick the same dish^^.

Si tengo otra oportunidad para ir ahí
quizás escogería plato.

No comments:

Post a Comment