ブログのタイトルは、スペイン語で"笑う門には福来る”という意味です。
日々の生活でも、本当にその通りだな、と思うことがよくあります。 
少しでも笑ってもらえるような、ちょっとした出来事や出会いを、このブログでご紹介したいと思います♪
Blog to share pleasure of meeting interesting people and discovering something fun in daily life!

Sunday, May 28, 2017

⭐︎ Yoga Life⭐︎

またヨガスタジオに行き始めました⭐︎

I started to go to a yoga studio again:-)
Empecé clase de yoga de nuevo.


以前、通ってたスタジオでお世話になってた先生が

一人で始められたところです。

It is a studio run by a yoga instructor, whom I liked and admired so much 
in the one which I used to go before. 

Es un estudio manejado por una instructora, quién me has gustado mucho 
del estudio donde estaba practicando antes. 

もう数年経ってると思いますが、先生もいろんな想いで独立されてたっていう

ことだったのかなぁ、と改めて実感しました。

She started her own studio, and made me realize she also made her mind 
in the past to start up her own business. 

Ella empezó su estudio de misma, y me hice realizer que ella también
se decidió empezar su negocio.

先生のスタジオでは、これまでの私のヨガの取り組み方と全く違ったやり方を

されてるので新鮮な気持ちになっていますが、

なかなかポーズが覚えられないアシュタンガヨガを、今度こそ

マスターしたいと思います^^!

Her style is totally different from the one that I have known for a long time, 
and I'm feeling like starting something new:-)
Hope I  will master all the poses of Ashtanga yoga this time^^! 

Su estilo es totalmente diferente de lo que he conocido por largo tiempo 
y siento como si empezaría algo nuevo.
Espero que aprenda todas las posturas of Ashtanga este vez:-)


No comments:

Post a Comment