ブログのタイトルは、スペイン語で"笑う門には福来る”という意味です。
日々の生活でも、本当にその通りだな、と思うことがよくあります。 
少しでも笑ってもらえるような、ちょっとした出来事や出会いを、このブログでご紹介したいと思います♪
Blog to share pleasure of meeting interesting people and discovering something fun in daily life!

Saturday, April 9, 2011

✿¡Más Sakura!✿


いろんな桜を見ました。

He disfrutado con más flores de cerezo.
Enjoyed lots of sakura! 

太陽の下
Debajo del sol
Under the sun  


月の下
Debajo de la luna 
Under the moon 

今年はライトアップされなかったけど。
Aunque no se iluminaba este año...
Although they were not lit up this year...


ほんとの美しさが見えました。
Se podía ver la hermosura verdadera.
There was a real beauty there. 

階段もかわいくなってました
Hasta la escalera fue adornado con los pétalos muy bonitos.
Even the stairs were decorated with petals.


毎年可愛く咲いてね!
¡Volved con flores tan bonitos cada año!
Com back every year with beautiful flower! 


よろしく❢

No comments:

Post a Comment