ブログのタイトルは、スペイン語で"笑う門には福来る”という意味です。
日々の生活でも、本当にその通りだな、と思うことがよくあります。 
少しでも笑ってもらえるような、ちょっとした出来事や出会いを、このブログでご紹介したいと思います♪
Blog to share pleasure of meeting interesting people and discovering something fun in daily life!

Sunday, March 13, 2011

€ Clasificación "Moody"€

Moody's downgraded Spain' s debt by one notch to Aa2.
It surfaced a concern over skeptical view 
about the government's capability to reform its finances. 
Moody's projects the restructuring cost to be considerably higher 
than the government's assumption; 20 billion euros of public funds.
€¥ €¥ €¥ €¥ €¥ €¥ €¥ €¥ €¥ €¥ €¥ 
スペインのメディア rtve でも、このニュースは大きくとりあげられましたが、
「英語で"きまぐれ"という意味のMoody's が
スペイン国債格下げしました」
って説明してました。
La agencia Moody's, palabra inglésa que significa "caprichoso" anunciaba 
que rebaja la calificación de la deuda soberana de España. (rtve) 

またきまぐれに格上げされるかも・・・
期待をこめていたのかな^^。
Quizas Moody's subirá la nota de nuevo porque es Moody☺

No comments:

Post a Comment